Thanks weer,even kort maar krachtig.Ik hoop echt dat er iets positiefs gaat veranderen want de levensvreugde is niet meer wat het ooit geweest is en dat beangstigt me een beetje.Hopelijk ga ik zelf ook weer voelen en zien dat ik echt meer in mijn mars heb nog steeds.Dankjewel weer en tot snel ♥️