Reviews

Consulent Izabela heeft 841 reviews ontvangen.

Reviews worden gegeven door klanten die een consult hebben gehad van minimaal 5 minuten. Na het raadplegen kan een recensie worden gegeven vanuit het klanten-account.

Ster Ster Ster Ster Ster

Mijn toppper🩷 hihi nou gevraagd m’n schoonmoeder vroeg zich af of het wel verstandig is met de hitte maar we gaan dan lekker wat later weg🩷 hapje eten en tijd… echt fijn met je te praten en inzichten zijn zo welkom 🌸 dikke knuff wordt vervolgd!

Kira - Vandaag, 15:52

Geniet lieve K ❤️ liefs xx

Izabela - Vandaag, 19:30
Ster Ster Ster Ster Ster

Heb je al 100 keer gechat ben tevreden over u je hebt mij verkeerd begrepen lieverd ❤️❤️❤️❤️

Jes - Vandaag, 15:01

Ok heel graag gedaan❤️❤️ hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je xx

Izabela - Vandaag, 15:25
Ster Ster Ster Ster Ster

Altijd goed ❤️

Noelle - Juni 10, 23:07

lief dankjewel 🥰

Izabela - Juni 10, 23:46
Ster Ster Ster Ster Ster

Ik was te laat… 2 keer zelfs… ik wacht nog steeds liefs N

Nien - Juni 06, 20:47

Izabela - Juni 06, 21:42
Ster Ster Ster Ster Ster

Thnx dear♥️✨

Anoniem - Juni 01, 23:47

💖

Izabela - Juni 01, 23:50
Ster Ster Ster Ster Ster

Wadlb - Mei 27, 01:44
Ster Ster Ster Ster Ster

Dankjewel … topper ik heb alle vertrouwen erin 🫢we gaan het mee maken

Nance - Mei 14, 14:23

❤️❤️❤️

Izabela - Mei 14, 14:58
Ster Ster Ster Ster Ster

Iza Iza Iza..staande ovatie voor jou..Je was overtuigend in je voorspelling, en uiteindelijk is ook echt alles uitgekomen. Daar heb je echt gescoord. Wat ik daarnaast vooral waardeer is dat je altijd rustig bleef, en geduldig naar mij toe. Je bent echt een super toffe meid. Soso lobie

xxx - Mei 14, 13:30

🥰Dankjewel lieve S ❤️

Izabela - Mei 14, 13:42
Ster Ster Ster Ster Ster

Thanx sweety voor alle steun en begeleiding 🙏🍀❤️

Anoniem - Mei 14, 10:34

heel graag gedaan lieve S❤️❤️❤️❤️

Izabela - Mei 14, 10:35
Ster Ster Ster Ster Ster

Fijn je nog eens gesproken te hebben. Ik voel ook dat deze stilte niet zomaar is, dat dit moest zijn om beide rust te vinden in onze levens om dan samen te komen. Je zei zoveel moois. Mooie tijden die komen 🙏 Ik kom na de zomer met een update 😉🙏 Laat de zomer maar komen 🥰😎

Krista - Mei 11, 16:00

dankjewel voor je berichtje ❤️ heel veel succes xx met alles

Izabela - Mei 11, 21:44