Reviews

Consulent Ingrid Isabella heeft 3322 reviews ontvangen.

Reviews worden gegeven door klanten die een consult hebben gehad van minimaal 5 minuten. Na het raadplegen kan een recensie worden gegeven vanuit het klanten-account.

Ster Ster Ster Ster Ster

Super bedankt! Welke steen moet ik ter bescherming dragen? Ik heb zon armband een keer gekocht met tijgeroog ofzoiets, schijnt ook ter bescherming te zijn.

Anoniem - Gisteren, 00:21
Ster Ster Ster Ster Ster

Dank je wel dat ik mn hart kom uiten, zat echt vol over mn schoonzus. Wat prachtig wat je zag over de band die ik met mn neefje heb. Ik ga m helpen wat minder verdrietig te zijn door m mee te nemen op uitjes!

Anoniem - Gisteren, 00:20
Ster Ster Ster Ster Ster

Ingrid is altijd accuraat met haar readings en met de tijd van nu, dankje voor het meekijken ☺️

Anoniem - Juni 18, 00:14

Graag gedaan, bedankt voor je reactie ❤️❤️

Ingrid Isabella - Juni 18, 22:09
Ster Ster Ster Ster Ster

Was top, je doorziet me en hebt me geholpen net, dank je wel! Zeker ga ik aan mn trauma's nu werken, want ben t zat die onzekerheid.b🕊️🤍😘✨

Anoniem - Juni 17, 23:14

Top! Fijn om je te spreken lieve R❤️❤️

Ingrid Isabella - Juni 18, 22:08
Ster Ster Ster Ster Ster

Ingrid is zo fijn om mee te praten! X

Anoniem - Juni 17, 22:14

Lief 🥰 dankjewel 🙏

Ingrid Isabella - Juni 18, 22:07
Ster Ster Ster Ster Ster

Verder ook fijn dat je de zon zag schijnen! En een afkapping/zeis van die vent. Ook heel fijn! 😍♥️

Anoniem - Juni 16, 23:26

Komt goed, bedankt voor je review ❤️❤️

Ingrid Isabella - Juni 17, 21:41
Ster Ster Ster Ster Ster

Dank je wel voor t consult, Ingrid, ik hoop inderdaad dat ik een lieve, fijne man tegen kom, dan ga ik verhuizen!!! ♥️🎊💌😄

Anoniem - Juni 16, 23:25

Haha die lag er wel in de kaarten 😀❤️

Ingrid Isabella - Juni 17, 21:40
Ster Ster Ster Ster Ster

Heel goed zoals altijd en soms heeft ze het eerder voorspelt en komt het alsnog uit later dank je Ingrid

Anoniem - Juni 15, 17:52

Dankjewel lieve M🙏❤️

Ingrid Isabella - Juni 15, 20:22
Ster Ster Ster Ster

Ingrid is een topper.. weer een voorspelling uitgekomen.🥰 veel liefs R.

Anoniem - Juni 12, 00:00

Dankjewel 🙏 veel rijplezier ❤️

Ingrid Isabella - Juni 12, 15:32
Ster Ster Ster Ster Ster

Ingrid haar voorspellingen komen altijd uit! Vooral in het nu. Ben benieuwd naar de volgende voorspellingen🥰🥰🥰

RRR - Juni 10, 19:30

Bedankt voor het vertrouwen en je review 🙏❤️

Ingrid Isabella - Juni 11, 18:20